Ogłoszenie

Reklama - Pisać do admina po więcej info.

#1 Sat-12-06-2010 01:12:38

 Tom

http://img687.imageshack.us/img687/1184/administratorek.png

26025405
Call me!
Skąd: Irlandia
Zarejestrowany: Thu-10-06-2010
Posty: 119
Punktów :   
WWW

Nasza wizja wprowadzania zasad

http://img243.imageshack.us/img243/930/ruleviolation.jpgKażdego miesiąca, wielu graczy informuje nas poprzez nasze kanały, jakoby życzyliby sobie lepszego systemu raportowania jak i egzekwowania kar.
A więc usiedliśmy i sporządziliśmy wizję takiego systemu, próbując wyłapać jak najwięcej błędów, które zaistniały w przeszłości.



Wizja

- W wizji tej, wszyscy gracze raportują złamanie zasad do zespołu Customer Support. W poprzedniej dyskusji, niektórzy z Was wspominali, iż boją się niesprawiedliwego banowania ze strony Gamemasterów lub niewłaściwego raportowania przez tutorów i senior tutorów. Waszymi argumentami było to, że oni również są graczami Tibii, którzy tworzą społeczność, wraz ze swoimi przyjaciółmi, wrogami, problemami i interesami. Aby więc wyeliminować te zarzuty, wszystkie Wasze raporty będą kierowane do profesjonalnych pracowników CipSoftu. Zapewni to Wam wystarczającą obiektywność przy rozpatrywaniu raportów.

- Również w naszej wizji, jesteście w stanie zaraportować gracza kiedy tylko czujecie, że narusza on zasady gry. Nigdy więcej czekania na włączenie się do gry Gamemastera, tutora lub senior tutora, aby zgłosić nieprawidłowy nick czy zachowanie.

http://img255.imageshack.us/img255/9104/73745016.jpg


- Obecnie, możecie jedynie zgłosić jedno naruszenie w tym samym czasie. Dlatego musicie często decydować kogo chcecie zaraportować jeśli zdarza się, że spotykacie się naraz z kilkukrotnym złamaniem zasad. W przyszłości, będziecie mniej ograniczeni w liczbie raportów, które możecie wykonać. Jednakże, aby uniknąć spamu, liczba otwartych raportów, nadal będzie mieć granicę.

- Idąc dalej, Wasz raport na pewno dotrze do naszej ekipy Customer Support. Aktualnie zawiadomienie zniknie, kiedy się wylogujecie. W przyszłości zgłoszenie nadal będzie istnieć, nawet jeśli opuścicie grę. Zostaniecie również poinformowani o akceptacji złożonego wniosku, a także o jego wykonaniu.

- Nasza ekipa Customer Support prześledzi Wasz raport i porówna je z treścią kodeksu wykroczeń, aby upewnić się, że wszystkie przedstawione zarzuty są zgodne.

- Jeśli gracz czuje, że został potraktowany niesprawiedliwie, będzie on w stanie złożyć skargę, która zostanie rozpatrzona przez tą samą ekipę profesjonalnych pracowników, tak szybko jak to jest możliwe.

- W naszej wizji, bany staną się sprawą prywatną, aby uniknąć niedogodnień w grze. Tylko zbanowani gracze i Customer Support będą mieli wgląd w szczegóły bana.

- Wszystkie zasady, które są niejasne i trudne do zrozumienia muszą zostać wyeliminowane. Na przykład, w poprzedniej dyskusji sporo z Was zarzucało nam, iż trudno poznać wszystkie tajemnice gry zaczynając dopiero grę. Postanowiliśmy więc w miarę upływu czasu wyeliminować wszystkie słabe strony gry. W rezultacie żaden gracz nie będzie mógł zostać ukarany za używanie czegoś co jest w grze technicznie możliwe, a nie zakwalifikowane jako błąd gry (tzw. bug).

- Wszystkie te zabiegi na pewno spowodują dyskusję na temat interpretacji zasad panujących w Tibii. Wy jako gracze powinniście raportować innych tylko wtedy kiedy czujecie się krzywdzeni przez ich grę. Nasza ekipa Customer Support ma prawo decydować o banowaniu, zawsze sumiennie rozważając treść raportu. W zależności od wysokości stopnia wykroczenia, wyroki będą wyjątkowo surowe lub też bardzo wyrozumiałe.

W przyszłości, zasady Tibii będą miały formę "co można zgłaszać", jednakże prosimy zauważyć, iż nikt nie jest zobligowany do raportowania. Nikt nie powinien podróżować po krainie Tibii specjalnie, aby kogoś zaraportować. Nie jesteście zmuszeni do tego. Chcemy pomagać tym, którym zabawa jest w negatywny sposób zakłócana przez innych graczy. Chcemy zaopiekować się tymi graczami, którzy czują się krzywdzeni i mają problemy z łamaniem zasad przez innych. Dobrym przykładem, aby wyjaśnić ten punkt jest rozmowa Wasza i Waszych przyjaciół. Jeśli używacie słów, tonu, który łamie zasady Tibii, lecz żaden nie jest urażony w ten sposób, nie ma sensu raportować takiego zachowania. Jednakże jeśli inny gracz obraża Was bez żadnego powodu, możecie czuć się urażeni. W takim przypadku, mamy nadzieję pomóc Wam, w miarę możliwości.

Trudność

W naszej wizji ekipa Customer Support, jest w stanie zajmować się z łatwością wszystkimi raportami, za pomocą tego nowego systemu. Jednakże, jesteśmy świadomi iż napotkamy na naszej drodze kilka trudności. Na przykład, jak już wspominaliśmy, będziemy musieli znaleźć sposób, aby uniknąć spamu raportów od graczy, których jedynym celem jest niepotrzebne zajęcie czasu ekipie Customer Support. Naturalna wielojęzykowość Tibii, jest dla nas również dużym wyzwaniem. Musimy także skrupulatnie ocenić wszystkie efekty wprowadzonych zmian, aby być w stanie dostosować się i zareagować w miarę szybko, w razie wynikłych problemów. Dlatego też osiągamy nasze cele za pomocą małych kroczków.

http://img38.imageshack.us/img38/2928/91446800.jpg


Pierwsze Kroki

Pierwszy krok w tym procesie zmian, nadejdzie już niedługo. Wraz z wiosenną łatką planujemy umożliwić wszystkim graczom Tibii raportowanie nicków ekipie Customer Support. Kiedy już otrzymacie taką możliwość, prosimy mieć na uwadze, aby raportować tylko te nazwy, przez które naprawdę czujecie się krzywdzeni. W przyszłości, zakładamy możliwość dania wszystkim graczom narzędzia za pomocą, którego mogliby się z nami skontaktować kiedy tylko by chcieli.

Niektórzy z Was pewnie zastanawiają się teraz, co się stanie z tutorami i mistrzami gry. Nasi wolontariusze do tej pory wykonywali świetną pracę i jesteśmy za to bardzo wdzięczni. Myślimy, że obie grupy powinny stworzyć jedną, która skupiłaby się na ich najważniejszej funkcji, czyli pomocy innym graczom. Udzielali by oni odpowiedzi na pytania graczy i nie odgrywali żadnej roli w wykonywaniu wyroków. Jak zostało wcześniej wyjaśnione, chcielibyśmy, aby w przyszłości, siła wykonawcza była we władaniu tylko profesjonalnych pracowników. Jest to pewnego rodzaju zadośćuczynienie dla kilku tutorów, którzy na przykład zostali zhańbieni poprzez niesprawiedliwe raporty, które zostały na nich złożone.

Podczas kiedy zasady wykonywania kar w Tibii się zmienią, reszta starego systemu pozostanie bez zmian. Nie zamierzamy dokonywać żadnych drastycznych zmian, dopóki nie upewnimy się, że zmiany dostarczą lepszej alternatywy od poprzedniego systemu. Kiedy już przystosujemy się do zmian, że gracze mogą raportować nicki i wszystko będzie sprawnie działać, zamierzamy udostępnić resztę obecnego systemu raportowania do reszty graczy, który zawiera również prywatne kanały. Prosimy zrozumieć, że nie możemy Wam zaprezentować tego na czas obecny, gdyż musimy przeanalizować wszystkie skutki, które zaistnieją. Polegając na tych wynikach, nasze cele mogą nawet ulec zmianie.

Kolejne szczegóły o nadchodzących zmianach zostaną oczywiście przedstawione w miarę upływu czasu, w kolejnych zapowiedziach. Na pewno będzie to przed wiosenną łatką 2010, a więc bądźcie w pogotowiu!

Mamy nadzieję, że nadchodzące zmiany zapewnią bardziej efektywne i satysfakcjonujące decyzje wykonawcze w Tibii, które zostaną z łatwością zaakceptowane przez wszystkich graczy.</span>

Dla lepszej Tibii!
Wasi Community Managers


*Admin*


*************************************************************************************

http://img15.imageshack.us/img15/4606/bannertibiamix.png

*************************************************************************************

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.turnieje10hamachi.pun.pl www.zootechnika2009.pun.pl www.ratowniki.pun.pl www.e-margonem.pun.pl www.policja997.pun.pl